Curiozitatea a omorât magazinul online

Tare-mi  place să fac cumpărături online. Haine, cărți, creme, orice! Ieri, căutând un costum de baie de o piesă, pentru piscină, atotputernicul Google mi-a arătat ca primă opțiune (afișare plătită, desigur) costume-baie.ro. Am crezut că am murit și-am ajuns în raiul shopaholicelor de net. Sute de modele faine, poze drăguțe. Și-ajung la preț și-mi apare asta:

Păi, tu-ți mama mă-tii și pisicii tăi! Antreprenorul lu’pește prăjit! X din dreapta și adio!

Într-o lume a internetului de mare viteză, în care magazinele online nu mai știu cum să facă pentru a scurta distanța de la click la plată, există și niște unii care țin morțiș să te încurce, să te enerveze, să te facă să nu mai treci în veci pragul lor virtual. Ba mai mult, mai aruncă și banii pe adwords pentru a atrage de-ăștia ca mine care, cu dorința în suflet și banii în buzunar, ajung totuși să nu cumpere.

Nu sunt genul care strigă “moarte spammerilor”, dar parcă nici n-aș lăsa adresa de e-mail așa, pe oriunde, degeaba. În orice caz, pe yahoo primesc oferte pentru tot soiul de tâmpenii, de la Viagra la vaci de muls și echipamente ignifuge.

Când au ajuns magazinele online să se comporte precum niște domnișoare de pension? Vrei să cumperi? Cucerește-mă, alintă-mă și poate îți arăt o coapsă. Nu mai degrabă afișează de la început prețul și calitatea prestației, ca fetele oneste, să știm și noi o treabă?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *