Cel mai mare regret pe care îl am vizavi de ieşirea de aseară e faptul că nu mi-am luat aparatul foto cu mine, să puteţi admira chiloţeii tip Babuşca şi prosopelele jegoase agăţate pe o sârmă la intrarea în restaurantul Casa Veche. Aseară a fost a treia oară când am mers şi mă aşteptam la aceleaşi servicii impecabile şi desigur, aceeaşi mâncare foarte bună. Eh, dacă la alţii a treia oară e cu noroc, la mine n-a fost.
Ca un şofer responsabil, dar totuşi încolţit de pofta de a bea o bere rece pe căldurile astea, am întrebat ce tipuri de bere fără alcool au. Mi s-a spus de Schlossgold şi încă un nume care mie mi-a sunat a Gosser. Iar eu am zis Gosser, că toţi şoferii ştiu că Schlossgold e infectă. Mi s-a adus Gosser, dar ce surpriză, cu alcool. Am chemat chelneriţa, i-am spus cu amabilitate că s-a făcut o greşeală. Reacţia a fost promptă şi după cum ne-am obişnuit cu serviciile noastre, impertinentă. Că eu n-am auzit bine, că i s-a părut că vreau până la urmă cu alcool, toate spuse cu o grimasă evidentă. Normal că pe nota de plată s-a regăsit şi berea nebăută. Asta după ce am cerut nota pentru mine şi prietena mea şi a venit doar pentru mine, că domn’le cică aşa aş fi zis, deşi toată masa a auzit că am specificat pentru amândouă. Mai pe şleau, mai pe ocolite, m-a făcut şi surdă şi puţin retardă că nu mai ţin minte ce spun. Totul cu aceeaşi grimasă, că doar asta a fost până la urmă cireaşa de pe tort.
Ar fi putut fi o seară perfectă, dar încă mai avem multe de învăţat la capitolul servicii şi mai ales amabilitate. Păcat de ruloul „Simfonia mărilor” şI cartofii “Casa Veche” care mi-au uns sufletul de mare gurmandă.
Foto
17 Comments
Mdea…nimic nou sub soare..ca de obicei în ceea ce priveşte calitatea serviciilor…se lasa de dorit..cam pe peste tot…de la cea mai umila terasă la cel mai fiţos restaurant….
@Mica Mincu- Mie mi se pare ca totusi am mai evoluat in ultimii ani. Chiar am fost in multe locuri unde nu am avut nimic de reprosat.
pacat, si pe terasa si inauntru arata misto tare ! si, ca de obicei in romanica, serviciile fuck diferenta…
@PatrickDan- Si la cate cârciumi s-au deschis in Focsani nu imi fac probleme ca nu o sa am unde sa merg 🙂
Iulia, sa speram ca ai dreptate si ca am evoluat…:))) Nu stiu cum e la tine in zona..si nici nu prea am mai iesit des in ultimul timp…vorbesc in special de ceea ce am vazut pe litoral anul asta…si de aceea nu ma hazardez de generalizez…
Foarte frumos la "Casa veche", iar mancarea foarte buna, doar ca uneori chelnerii trec pe langa tine fara sa te prea bage in seama… ori o fac pe interesantii ori chiar se cred interesanti daca recurg la metoda "Tre' sa ma strige/cheme de 3 ori ca-l aud/vad"
Din păcate, românii încă nu înţeleg ideea de respect faţă de client. Nu înţeleg că adevărata reclamă o face clientul şi, tot el este acela care îi va aduce alţi clienţi dacă sunt mulţumiţi.
Din păcate, la noi, patronul este acela care pune adaosuri de toată ruşinea, bagă mâna cât mai adânc în buzunarul clientului, dar nu oferă nimic…
Sunt atât de puţine localurile unde dacă eşti client permanent să primeşti … o bere gratuit de exemplu, sau nu am văzut localuri unde să serveşti ceva gratuit în timp ce tu oricum faci o consumaţie destul de frumoasă…
Însă, nici prea multe reclamaţii din partea cliienţilor nu am văzut. Eu am învăţat că banul e al meu, iar pentru asta am pretenţia să fiu servită cu bun simţ. Nu se întâmplă…încerc întâi cu ospătarul, dar dacă persistă în nesimţire, chem patronul sau şeful de sală. Cum am mai spus, sunt cazuri în care aceştia habar nu au de cum se comportă personalul… (asta nu îi scuză şi e chiar grav…).
Oricum, nesimţirea e grasă peste tot în alimentaţia publică şi nu numai. peste tot feţe plictisite, arogante, enervate…care nu înţeleg că nu ei îţi fac ţie un serviciu ci tu lor, iar asta e culmea şi mă intrigă!
@Midsummer- Exact asta am subliniat si eu. E pacat ca se vede ca cineva a investit acolo!
@Ramona- Eu sa fiu patron, n-as mai fi trecut berea pe nota
Mda, se pare ca amandoi avem probleme cu serviciile, vorba ta. Asta si pentru ca multi ajung patroni fara a cunoaste bazele unui management al vanzarilor si al serviciilor de calitate. Sau poate ca noi, romanii, asa suntem invatati.
@dan- Poate o fi avut fata o zi proasta, n-as da doar vina pe patron, ci pe oamenii aroganti in general. Poate nici omul ala nu poate sta dupa ei tot timpul.
E vina patronului ca nu angajeaza specialisti sau ca nu trimite personalul la specializare.Daca nu impui un anumit comportament, te-ai ars ca patron si e doar vina ta, nu a lui Dorel. Poate ca Dorel va gasi un job in alta parte, dar afacerea se duce la vale.
@DanBrasov- Chestia e ca nu parea prost pregatita, se vedea ca are experienta. Dar degeaba ai calificari daca n-ai caracter 😛
eu cred ca e un dialog al surzilor in tara asta. ce-ar fi sa acceptam si sa ne controlam cu totii la urechi? 🙂
@EO- Mai ales daca bagam betisorul invers :))
Cunosc personal patronul de acolo si va pot spune ca a investit foarte mult in acel local. Din pacate, in ultima perioada calitatea serviciilor a scazut deranjant de mult pentru clientii fideli. A facut rabat de la statutul cu care ne invatase.
@Tudor- Asta am zis si eu mai sus. E pacat ca niste servicii de proasta calitate(Lucru confirmat si de Valy) strica toata imaginea localului.